Si la setmana passada aconseguia un setè lloc a la copa d’Àsia de Hong Kong, aquesta setmana no ha tingut sort a l’ última prova de la temporada, a la copa del món de Corea del Sud. La triatleta del Vic ETB, Marta Sànchez, va abandonar per culpa de torvar-se la roda punxada a la sortida de l’aigua, no va poder seguir en cursa i va abandonar, llàstima doncs acabar l’excel·lent temporada així.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
